Coronavirus – COVID-19
In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u wellicht aarzelt om een bezoek te brengen aan onze showroom en/of werkplaats.
Wij verzekeren u dat Auto-Totaal alle nodige voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid te beschermen.
Welke hygiënemaatregelen past Auto-Totaal toe?
- Wij schudden momenteel geen handen.
- Wij houden gepaste afstand (1.5 meter) als wij met u in gesprek zijn.
- Wij volgen de protocollen omtrent het handen wassen strikt op.
- Ons bedrijf word de komende periode extra schoongemaakt, desinfecteren meerdere keren per dag alle deurgrepen, toiletten en balie´s
- Wij vragen u zoveel mogelijk te pinnen en zo min mogelijk met contant geld te betalen.
- Alle medewerkers van Auto-Totaal die dagelijks klantcontact hebben, zullen handschoenen dragen en/of gepaste afstand bewaren.
Al onze medewerkers zijn geïnformeerd over de nieuwe hygiënemaatregelen en er wordt intern op toegezien dat iedereen zich ook aan deze maatregelen houdt.
Mijn voertuig heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent bij ons van harte welkom! Onze werkplaats is geopend. Wanneer u een afspraak gepland heeft staan kan deze dus gewoon doorgaan. Wij hebben de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Denk hierbij aan stoelhoezen, stuurhoezen en extra schoonmaak.
Wij vragen u voor uw en onze veiligheid om alles wat aan uw autosleutel hangt te verwijderen, voordat u de sleutel achterlaat op de balie.
Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom komen. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag via de volgende kanalen:
- Onze formulieren op onze website.
- Onze verkopers of uw vertrouwde contactpersoon binnen Auto-Totaal helpen u graag via WhatsApp of FaceTime, tevens voor een voorstel of offerte op maat.
- Telefoon: (0228) – 516 118
- E-mail: info@auto-totaal.nl
Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan niet naar de werkplaats? Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw auto op een andere datum worden gepland. Neem hiervoor contact met ons op. Tevens hebben wij speciaal voor u een haal en brengservice.
Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit momenteel veilig?
Auto’s die worden ingezet voor vervangend vervoer worden uitgebreid gereinigd, met speciale aandacht voor het stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.
Ik wil graag een proefrit maken. Is dit veilig?
Voor en na elke proefrit wordt de auto uitgebreid gereinigd, met speciale aandacht voor het stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens. Het is dus gewoon mogelijk een afspraak in te plannen voor een proefrit. Tevens is het mogelijk om een proefrit aan huis te plannen. Wij regelen dit kosteloos voor u.
Ik heb nog andere vragen. Waar kan ik terecht?
Mocht u andere vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, via de volgende kanalen:
- Onze formulieren op onze website.
- Telefoon: (0228) – 516 118
- E-mail: info@auto-totaal.nl